Головна

      Центр дитячо-юнацької творчості (ЦДЮТ) - найбільший у місті позашкільний заклад. Перша згадка про Будинок піонерів була в документах від 12 березня 1948 р. Місцеві органи влади виділили окреме приміщення під Будинок піонерів по  вул. Ярмаркова, 4. Першим директором Будинку піонерів було призначено Михайленко Н.

У 1965 році значно збільшилась кількість гуртків технічного напряму, відкрилась ізостудія, хореографічні гуртки, гурток «Філателія». У 1969 р директором Будинку піонерів було призначено Янкову Л.М. У 1984 році Будинок піонерів отримав нове приміщення за адресою пр. Миру, 6, де знаходиться і нині. У 1991 році Конотопський міський Будинок піонерів було перейменовано у Центр дитячо-юнацької творчості (ЦДЮТ).

У 1993 році на базі закладу було створено єдину на Сумщині дитячу художню галерею (http://konotophistory.com.ua) з метою популяризації дитячої творчості в регіоні. У практиці її роботи – проведення міських і регіональних виставок-конкурсів, творчі зустрічі з професійними митцями, проведення лекцій і бесід з питань вітчизняної та світової культури. Відкриття кожної виставки в галереї перетворюється на справжнє свято за участю авторів робіт, а також акторів, співаків і танцюристів. У 1996 році галерея отримала звання «Зразкова».                   

                                           

Злагоджена робота 30-ти педагогів спрямована на виховання життєздатної, творчої, компетентної особистості. Колектив постійно оновлюється молодими кадрами, середній їік педагогів становить 35 років. Майже всі фахівці мають вищу педагогічну освіту. Десять педагогів закладу є лауреатами міської відзнаки «Феліца». Знак «Відмінник освіти України» має Борошнєв В.О. – завідуючий відділом декоративно-ужиткового мистецтва. Методист Манжай Л.М. взяла участь в обласному конкурсі «Золоте серце» 2008 року і стала лауреатом у номінації «Методист позашкільного закладу». Грамотами МОН нагороджено 8 педагогів закладу.

                                                             IMG 2071

На сьогодні головним завданням у роботі є уникнення формалізму, розвиток творчого потенціалу кожного педагога, створення оптимальних умов для постійної самоосвітньої діяльності та підвищення рівня втілення педагогічних інновацій. У 2012-2013 навчальному році педагогічний колектив завершив працювати над пробле­мою: «Створення умов для розвитку життє­вих компетенцій вихованців у позашкіль­ному закладі».

                                                         




ПОШУК

КАЛЕНДАР

<< < вересня 2091 > >>
пн вт ср чт пт сб нд
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30