Клуб"ЛАД"

   Нове покоління українців носить порвані джинси, прозорі майки та робить пірсинг. Воно добре орієнтується у сучасній музиці, проте майже не знайоме з літературою нинішнього століття. Не отримавши вчасно від своєї ровесниці — незалежної України — належної уваги та турботи, 14-17-річні створили всередині країни власний світ. Там свої життєві принципи і специфічна мова. І саме цим хлопцям та дівчатам уже незабаром доведеться будувати нову Україну. Тому так важливо дати молодим людям навички, знання і досвід, щоб вони повірили, що можуть змінити ситуацію в школі (а в майбутньому і в країні) на краще. Напевно це чи не одна з найголовніших засад у формуванні лідерських якостей.

 

Робота з розвитку лідерства це співпраця з вихованцями 13-15 років Саме в цей період  у підлітків виникають найсерйозніші проблеми з батьками, учителями, оточуючими. Багато хто з них шукає середовище, де їх зрозуміють, порадять, допоможуть, навчать. Саме таке середовище я і намагаюся створити проводячи роботу з розвитку соціальної обдарованості.

     Діти лідери від природи самостійні та незалежні, але лідерські якості не завжди йдуть пліч-о-пліч із старанністю. І, нажаль, не всі педагоги  це розуміють. Буває й так , що таку дитину «записують» у "команду хуліганів та порушників порядку". До того ж, самостійність, притаманна дитині-лідеру, може розцінюватись як виклик з його боку  дорослим.

   З власного досвіду можу сказати, що лідери - це підлітки, які відчувають в собі масу енергії, але не знають , де знайти їй застосування, їм все цікаво, вони мають здібності організувати, згуртувати, але не знають з чого почати, в якому руслі працювати і як реалізувати свої вміння та навички, де здобути знання з питань громадської діяльності.

     Саме з метою допомогти таким підліткам реалізувати свій потенціал; сформувати соціально-позитивного лідера для участі в системі самоуправління шкіл; виховання соціально-компетентних молодих людей, здатних приймати рішення, організовувати і вести за собою однолітків, відповідати за прийняте рішення  в Конотопському ЦДЮТ вже протягом 12 років діє Клуб лідерів «Лад», який став надійною ї ефективною «платформою» для розвитку і підтримки соціальної обдарованості.

    Ми об’єднуємо в Клубі інтелект та артистизм, організованість та розкутість, діловитість та гумор. Кожен доповнює іншого, один навчається у іншого. Усі разом ми стаємо досконалішими.

В основу занять покладено соціально-психологічний тренінг.

Хто я такий? Чи знаю я себе і що  я знаю про своїх друзів? Чи завжди я розумію їх, а вони мене? Як навчитися розуміти себе та інших людей? На ці та інші запитання молодій людині допоможе знайти відповіді соціально-психологічний тренінг.

Енергія тренінгу дає можливість отримати зворотній зв’язок. В реальному житті далеко не всі люди мають шанс отримати щирий, безоціночний зворотній зв’язок, який допомагає побачити своє відображення в очах інших людей, які розуміють твої переживання, оскільки самі переживають подібне.

Підлітки та юнаки виявляють інтерес до занять, адже вони відрізняються від звичайного спілкування в школі, вдома і навіть з друзями. Вони зазначають, що в процесі виконання вправ не тільки дізнаються про нові форми отримання і засвоєння інформації (про себе, інших людей, життя в соціумі), але і реально бачать зміни, які відбуваються з ними (у самооцінці, самоусвідомленні, поведінці) під час та після таких зустрічей.

В процесі роботи, у підлітків і юнаків відбувається зміна внутрішніх установок, розширюються знання, з’являється досвід позитивного ставлення до себе і оточуючих людей. Вони стають більш соціально-активними, компетентними у сфері спілкування.

  За роки роботи у лідерського гурту є головні колективні творчі справи, які вже стали традиційними:

  

виїзний стартовий збір лідерів з обов’язковим марш – кидком

  презентація структури шкільного об’єднання

  огляд лідерських знань і умінь “Сузір’я Конотоп”

 

     Практика роботи з підлітками свідчить, що засвоєння знань на теоретичному рівні без практичного їх опанування недостатньо ефективна. Тільки зустрічаючись  віч–на-віч з глядачем, виступаючи перед дитячою чи молодіжною аудиторією, організовуючи ті чи інші заходи, виходячи з тих чи інших ситуацій, вихованець може спробувати свої можливості, з’ясувати недоліки, намітити напрями подальшої роботи над собою.  Лідери неодноразово представляли кращий досвід своєї роботи на обласних злоьтах, фестивалях, конкурсах – зльотах загонів ЮІР, ЮДП. Цікавою є діяльність щодо огляду - пошуку ініціативних,  творчих лідерів “Сузір’я Конотоп”, “У лідерське коло кличемо друзів” У результаті тісної співпраці кроківців з педагогічними колективами шкіл та органами місцевої влади успішно реалізовані проекти “Ландшафтний дизайн, “Парад квітів”.

   В такому пошуку і народилась телевізійна передача ТДК "Позиція", яка стала новим окремим напрямом роботи з цією категорією

Лідерство – це не мета. Це спосіб щоб досягти мети.

Керувати, лідирувати – значить служити, давати досягти разом

Людина народжується без дзеркала в руках. Тому, щоб відкрити себе для себе самої, щоб побачити і зрозуміти себе, як людину і, нарешті, переконатися в самому факті свого існування, людина дивиться як у дзеркало, в іншу людину. І дуже б хотілося щоб саме таким об’ємним дзеркалом стало наше лідерське середовище для кожного з його учасників.




ПОШУК

КАЛЕНДАР

<< < жовтня 2017 > >>
пн вт ср чт пт сб нд
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31